Igår och lite idag

Tog mig en ordentlig sovmorgon idag, det var helt underbart skönt! Och jag känner mig lite laddad inför min städning idag. Solen skiner ute och här sitter jag med mina snygga badbyxor från Dressman, om jag inte visste vilken månad det var så skulle jag kunna lura mig med att det är härlig sommar utanför fönstret. Står man nära fönstret så strålar värmen från solen in på mig. Härligt, tänk om det kunde vara sommar på riktigt och inte bara i min fantasi!

Igår var en hemsk dag, salstenta hela förmiddagen. Jag var inte riktigt människa förens en bit in på tentan. Jag kände inte alls för att träffa människor och jag önskade inget mer än att få ha en egen liten bubbla att vara i tills det hela var över. Satt i en av sofforna där med min mp3 på hög volym och läste i min bok, allt för att slippa prata med någon. Det funkade nästan helt och hållet. Ett litet ljus före tentan kom i ett rött härligt hjärta från en Klasskompis. Underbara tanke att sprida lite kärlek innan tentan :)

När Sandra blev sjuk så tänkte jag först avboka gårdagens träning, men ist blev det värstingträning. och jag behövde det verkligen, slita ut mig lite fyskiskt sådär. Först blev det gymmet i nästan en timme och därefter 40min core. Jag somnade för en gång skull utan några problem, inte så konstigt ju!

Nu blir det nytta här hemma, det är ju äntligen helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0