Hur gammal är du?

Jag sitter och dricker te innan jag ska bege mig till skolan och jag börjar komma ner till bottnen. Vad ser jag då? Jo att det står en 2:a i mitt glas och då kunde jag ju inte tänka på annat än när man var liten och jämt frågade kompisarna hur gamla de var i glaset :) Åh det oskuldfulla barnet, vad härligt det var! Idag är jag iaf 2 år i glaset!!

Idag är även andra dagen som jag faktisk vaknar rätt så lätt, Jag skulle verkligen vilja att det är pga att det är ljusare ute. Tidigare så har jag inte påverkats av ljuset utan jag är lika trött oavsett lixom. Men nu i två dagar har jag vaknat med persiennerna uppe och en skinande sol utanför fönstret, så ja det är väldigt ljust i min lägehet..

Jaha, vi får se vad vi ska göra i skolan idag? Jag och två till i min basgrupp ska arbeta på projektet, men jag har ingen aning om vad som kan göras nu. Mitt mess igår om att flytta på dagens träff tills på tisdag när vi också har bokat in en heldag fick jag inte svar på från alla håll. Så det blir till att gå till skolan nu och sen kanske vända?

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Haha vi brukade också fråga varandra det, alltid! ;D

2008-02-29 @ 10:00:03
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0