Höjdpunkt

En av alla höjdpunkter i helgen är att jag vann 2 av 3 gånger i yatzy!!! BIG NEWS och min familj förstår varför. Jag är väldigt många gånger en kass förlorare och när jag spelat tillsammans med Fredrik så har jag blivit... Hmm ja tjurig, vilket han fick uppleva på nyårsafton Och anledningen till att jag blir så tjurig när jag spelar med honom är att han tänker så otroligt korkat och gör så många korkade strykningar och satsningar så han borde inte kunna vinna!!!

MEN I HELGEN VANN JAAG!!! MOHAHAHAHAHAHAAAA ;P

Förrutom att jag är helt galet tjurig när jag förlorat så brukar jag hota med diverse saker, typ som att jag kommer att sexvägra i en evighet och jaa jag vet väl inte om jag lyckas få in något allvar i just det hotet, han förstår nog att det är tomt så in i bomben :) 

Hm, jag undrar om man får skriva sånt där? Men klart ju, jag skriver väl vad jag vill :) Hehe, det är bara att njuta! Jag skrev ju i mitt första inlägg att det skulle bli ärligt så in i bomben så jag antar att jag bara lever upp det det jag sagt (lr ja skrivit)..

Min lilltå gör oont och den är blå :( och allt på grund utav en fallande hårborste. Den föll hela en meter och tänk att den kunde orsaka en sån smärta.. Synd om mig ;P 

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, känner igen det där! Jag och J brukar spela stress eller vänd tia. Och vi är sjuukt dåliga förlorare båda två så det brukar aldrig sluta bra :p

2008-02-11 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0