Himlen har öppnat sig

Jajjemän nu har himlen öppnat sig här i västervik och det känns väldigt skönt då att veta att man inte måste gå ut på hela helgen om man nu inte skulle vilja det.

Skulle bara vilja klaga lite på hur kass jag är på att hitta referenser till mina tentor. Sitter nu med en komplitering och letar i böckerna efter referenser som behövs för att jag ska bli godkänd. Det räcker ju inte med att jag skriver vad jag tycker och tänker om något inte ens det jag vet fungerar om jag inte kan koppla det till en bok. Lite strörande måste jag säga. Det är ju så mycket man lär sig under åren och hur ska man kunna referera till allt det.
Jag kollar på mina tankar i texten och sen i böckerna för att hitta något att stödja det med, men nej det finns inget.. Surt sa räven...


Lyssnade nyss på en låt som hade en väldigt bra text.. tänk er meningen "you gott the sweetest ass in the world" OM OCH OM IGEN :) mycket givande men basen får mig att återigen vilja dansa.. Det är fredag!!
oo jag kan redan sjunga med i låten trots att jag bara hört den en gång :) :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh men tack :)

2008-02-23 @ 01:30:25
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0