Hemma igen

Har varit hemma i ca två timmar nu och väntade hela en timme med att sätta på datorn. Vilket e väldigt bra för att vara mig, som annars slår igång burken det första jag gör. Men försöker bli av med iaf en del stress!

Jag har varit hos min Fredrik i helgen och har verkligen haft en jätte lugn och skön och mysig helg :) Jag är ju världens soffpotatis så en helg i soffan tillsammans med älsklingen är ju guld, men jag led med Fredrik lite som är en väldigt rastlös själ. Det kryper lite i kroppen på honom av att inte göra så mycket.. Men det är lite svårt att veta vad man ska hitt på egentligen, min fantasi är inte den bästa när det gäller sånt här. Promenad visst, men det var ingen värme igår heller, Vinterhalvåret är filmens och soffans tid, det blir väl annat när det blir varmare och man kan vara ute på ett helt annat sätt..:) Jag njöt av sällskapet helt klart!!

Nu ska jag packa ihop lite böcker och åka förbi stadens bibliotek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0