God morgon

Konstigt det ska va då man är trött och inte vill annat än att sova, men bara börjar klura på en massa saker. Jag har svårt att vara helt blank när jag själv vill det. Vred och vände mig i en evighet igår, börja tänka lite på ordet särskola. Är inte det ett väldigt dåligt ordval och väldigt exkluderande? Ojoj vad den här kursen har ställt till det i mitt huvud, lr ja ställt till och ställt till men jag tänker på massa av de sakerna vi pratar om. När jag ser filmer läser böcker ( inte för att det har blivit så mycket mer böcker än skollitteraturen). Tillbaka till att somna, det sluta med att jag vände mig helt och hållet och somna med huvudet i fotänden och har sovit helt juvligt hela natten och vakna och kände mig vaken.. Härligt ju..

Nu ska jag städa och äta lite frukost innan jag ska till skolan!
Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0