Förvånad

Idag hade vi ett bra basgruppsarbete, det var givande och jag var inte stressad! Och det var typ första gången sen jag fick min nya basgrupp. Tragiskt men sant, men nu är kursen snart slut och då är det nog inte lika mycket jobb i basgrupp, det är ju snart dags för uppsatser..
Weeii vad spännande, när man tänker på dem så känner man att det inte är långt kvar. Och jag vill inget annat än att vara klar nu så jag kan börja mitt liv i uppsala!

Men att bli klar och flytta hem till Uppsala igen betyder att jag lämnar en massa goa människor som finns i min närhet nu. Och jag kommer verkligen kämpa för att hålla kontakt. och så säger man alltid men utan resultat. Alla har sina liv och träffar hela tiden nya människor. Livet går frammåt ju ( även om jag inte kan se det just nu) och det leder in på en massa olika banor.




Med tanke på att jag känner väldigt många gånger att jag vill att mitt liv ska vara klart, alltså att jag har fått jobb och familj, så tänkte jag bestämma mig för nått drastiskt. Om jag är singel när jag tar min examen ska jag se till att spara ihop pengar och åka till mina drömmars länder och bara leva livet. Och sen komma tillbaka med nya krafter och börja på riktigt med allt som jag vill ska vara klart. Jag är ju ung för 17 gummor, tänk att jag jämt ska glömma bort det :P

Nu ska jag plugga en kortis innan soffan kallar på mig!
I väntan på svar så tragglar jag på och försöker att inte tänka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0