Den smyger sig på

Från det att jag vakna imorse har jag känt att jag har träningsvärk i typ alla muskler jag har. Det är rygg, mage armar och ben och verkligen överallt. Och nu börjar jag lida lite utav det, det får bli sängen tror jag. Inte för att jag tror att jag kommer sova heller! Nej det blir nog så att jag slår på tvn och hittar något värdelöst program som jag glor på tills klockan är allt för mycket. Ika i ett nötskal :)

Har roat mig med att spela spel över msn med syster Therese, men måste säga att Sandra är roligare att spela med. Okej för att jag kicka ass med syrran, men Sandra pratar inte med massa andra samtidigt så det blir lixom fart i våra spel.. Hehe, alltid finns det nått man kan klaga över.

Väldigt snart är det lördag, och den dagen ser jag fram emot! Jag får nämligen främmande imorgon kväll av en väldigt nära vän. Och vi har som hon skrev i sin blogg inte umgåtts bara hon och jag på väldigt länge. Så det ska verkligen bli jätte trevligt :)

Aaa just ja, jag har hämtat ut ett paket från Ellos idag. Lite nya sängkläder. Jätte fina :) Hoppas kunna boka tvättstugan en sväng imorgon så jag kan få bädda om!!

Hoppas alla haft en bra fredag! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0