Den långa väntan

Min kärlek kommer ikväll, egentligen skulle han redan ha varit här en timme, men självklart strular det på jobbet. Som vanligt!! Men han kommer om cirkus en timme och som jag väntar. Och jag längtar, längtar efter att få se på honom, bara gå in i hans famn och krama om, att få äta tillsammans med honom och bara ha honom här!! Tänkte börja med maten om en halvtimme så den är klar lagom tills det att han kommer. Vad vuxet det låter :)

Idag har vi haft seminarie och redovisat våran diskussion kring de frågor vi fått på Beck boken. och det gick ju bra. Men vill ni veta en sak, jag stör mig på att det är några som medvetet slutar prata, så jag får ta på mig den rollen. Jag som inte öppnade min munn i onödan förstå året. Ja ojoj vad man har utvecklats! Jag har blivit mycket bättre och säkrare på mig själv, men jag tycker fortfarande allt är lika svårt som när jag började och jag blir jätte irriterad när någon i klassen klagar på att det varit för lätt.. Knas det kan va! En del av mig sitter och väntar på att det ska lugna ner sig i skolan och bli mindre stressigt, men så lär det nog inte bli och det talar den andra delen om för mig. Den delen av mig säger lite elakt: Men Hallå det är bnivå nu bara att kämpa på ju!! :)
Och det gör jag!

Nu åker musiken på igen och jag ska kixa klart allt innan han kommer..

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att han kunde komma i kväll! Jag tycker det är jättekul för dig!!
Hihi, jag hittade hit i alla fall, till din nya blogg ;D

Kramar

2008-02-07 @ 21:32:19
Postat av: Lena

Mysigt ju att din älskling o du kunde träffas till slut! =)

Tänker på det du skriver om för lätt skolarbete... Jag har ju känt så ibland men tänker att det beror på att jag är en tant som levt halva sitt liv redan! Min referensram är rätt omfattande. Men vet du, nu känner jag att livserfarenheten inte räcker längre, det är verkligen assvårt nu och inga genvägar finns!! Så där fick jag!! =)

Och, jag är jätteglad att vissa tiger - för jag lyssnar hellre till din ljuva stämma!! Kram! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0