Bråk

Jag har två sidor i mig, en vettig sida och en mindre vettig och de här siderna är väldigt ofta i konflikt med varandra. Ena sidan säger åt mig att jag ska göra det och det för det måste jag ju, men den andra sidan lockar med massa annat onödigt kul och tyvärr är den mindre vettiga sidan starkare. Och det betyder jag jag sitter och klurar på design och olika hemsidsplaner nu ist för att jobba på mina tentakomplitering :/

Jag ska se om den vettiga sidan kan moppsa upp sig lite så jag överger lekandet om ett tag..

Igår var det den andra deltävlingen i Melodifestivalen. Och denna festival är tradition för mig, den är bara ett måste och jag tycker att den är jätte kul att titta på. Självklart fallar jag inte för alla låtarna, men nog får jag favoriter. Sanna Nielsen fick det att krypa på mina armar, Hon är ju bara för duktig alltså. Hennes låt påminde mig om en annan låt som jag var helt nerkärad i för typ två år sen, Anna Vissi´s bidrag tänker jag på. Väldigt bra iaf.

Och jätte trevligt sällskap hade jag me :) Jag hade handlat hem lite kex och ost och päron, choklad. Mumma alltså, Sen avnjöt jag även en favvodrink och jag var inte ensam om att tycka om den. Men den är god faktiskt!
Verkligen jätte trevligt att få umgås med dig Lena, jag har alltid lika trevligt och samtalen verkar aldrig kunna ta slut!!


Just nu spelas GES - En jävel på kärlek och det är kärleksminnen för mig :) Jag och  David och mitt kassettband med GES.. Oj oj, ja medans alla andra kärlekspar hade en låt hade vi ett helt band med låtar. Allt var mycket lättare när man var liten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0