Beslut

Har varit mycket borta nu några dar, jag orkar inte vara hemma :( Jag har varit stark och verkligen försökt låta bli att prata om min oro. Idag är jag iaf hemma igen och det första jag gör när jag kommer hem är att börja gråta. Det ser ut precis så som jag känner mig här hemma. Och idag har jag bestämt mig för att få ett svar så jag kan sluta vara orolig för hur det ligger till. Jag gav lite utrymme och hörde inte av mig några dar och utan resultat. Han hörde inte av sig iaf och nu har jag kommit så långt i min oro attt jag insett att det är bättre att veta om jag har ett förhållande än att ha ett dåligt förhållande.

Jag vill ha ett förhållande med denna filur, men jag vill att det ska vara bra.. Vad hände lixom? :(

Kommentarer
Postat av: Sabina

Men gumman, vad är det som händer? :( Du vet att du alltid kan ringa mig om du behöver prata..! Jag tänker på dig!
Puss och kram

2008-02-27 @ 12:43:19
URL: http://binkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0