Vilken dag...

Vilken syn mina arbetskamrater möttes av när jag klev innanför dörren, vadå dränkt råtta :P Det har typ regnat idag och halvt stormat. Och jag var dum nog att inte ta med mig ett par extra byxor, men tydligen fanns det ett par fula ljusblå mysisar som jag fick låna medans mina andra blöta kläder torkade i tumlaren. Min fleecjacka och väska var fortfarande blöta när jag skulle cykla hem nu ikväll.

Det här vädret bidrog inte till att pigga upp någon, alla i personalen var jätte trötta och inte blev det nå bättre ju längre kvällen gick. Nu sitter jag iaf här hemma och myser med en kopp te, min tredje ikväll :P Har vart lite frusen av allt vatten som bara öser ner.

Hoppas alla har det bra!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0