Utgången som satte spår!!

Jag lovade att skriva om min och Sandras utgång och som jag skrev förut: HIMMEL OCH PANNKAKA :)


Party kvällen började med att Sandra lagade mat hemma hos mig medans jag duschade, det är bäst om hon sköter det så att det blir sådär galet gott. Så när jag var klar i duschen stod maten på bordet och det var bara till att sätta sig ner och det var här som drickan dök fram.


Efter maten var vi, enligt mig, mysigt tjejiga och sminkade oss medans alkoholen fortsatte rinna ner i magarna. Sandra som är väldigt bra på mycket fick ge mig en hand när det gällde ögonskuggan. Det var så kvällen hemma såg ut fram tills strax innan vi skulle ner på stan. Sandra hade tjatat lite om att jag skulle sjunga karaoke hela kvällen och jag hade vägrat hela kvällen. Men som hon vet så sjunger jag när jag är full, så till slut så stod jag där och yla så falskt jag bara kunde. Tack och lov så hjälpte hon till ;)


Cykelturen ner på stan hade lätt kunnat vart slutet på vår kväll för 17 vad det gick undan och speciellt Sandras cykel är inte i skick för att cykla jätte fort och över kanter, men vi överlevde och var vid det här laget riktigt lyckliga om man säger så. Tog ut pengar och gick iväg till Harrys.


Och Harrys mina vänner var en upplevelse!!!! Det var länge sen som jag garvat så mycket åt folk och deras beteende och det var väldigt länge sen som jag blev så chockad som jag blev. Alltså jag var JÄTTE full och kunde ändå se hur patetiska vissa fulla människor är. En av mina chocker var att min gravida grannes pojkvän ragga som en tok på mig hela kvällen :s Vad trodde han liksom, blev skitarg. Men den andra chocken kommer jag aldrig komma över tror ja. Lr vad säger du Sandra ;P Vi stod iaf på dansgolvet och gjorde det som vi kan bäst och helt plötsligt ser jag en tjej som, ja står i en skum dansställning och jag insåg att det inte riktigt var min typ av dans som hölls på där. Alltså hur vanligt är det att man har sex på dansgolvet??!!??


Sandra och jag drack, dansa, skratta och tog "frisk luft" hela kvällen och trots chockterapi så var kvällen helt lyckad. Jag såg inget av intresse på Harrys men det gjorde däremot en tjej. Hon kära ner sig i min väska och kom fram till mig vid två ställen för att säga hur fin den är J Och just ja, Sandra och jag dansar som blommor!! *asg*


Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag :)

2008-08-19 @ 13:22:57
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Lena

Hahaha! =D Det låter som om ni fick en riktig helkväll på alla sätt och vis! Kul ju!



Jag hade gärna varit där och kollat in den där bruden på dansgolvet... Men hon kan väl inte har varit själv va!? :P



Kram!

2008-08-19 @ 16:57:59
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0