Pluggat

Fy tusan vad jag är trött idag! Lyckades försova mig imorse så att jag kom försent till min pluggdejt med Sandra, men vi har fått en del gjort iaf. Men det är ju "inte alls trögt" att jobba med nått som man lärt sig hata. Jag tror nästan ordet hat är för milt när det gäller den här uppsatsen som vi aldrig blir klara med. Men nu måste den blir färdig innan skolan börjar så kämpar på en liten bit varje dag :)

Efter ett möte på stan mötte jag upp Sandra igen och vi var runt till några frisörer för att kolla upp priser och så, funderar nämligen på att klippa mig. Det lär bli en stor förändring, men känner att jag behöver det :) Har en idé om hur jag vill ha det, hoppas bara på att jag kommer passa i frisyren och att det blir så som jag säger att jag vill ha det!

Nä nu blir det till å slappa i sängen framför tv. funderar på tecknad film :) Jag totalt älskar det!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0