Min lördag var en bra dag

Jag hade planer för den här dagen, men redan igår förstod jag att jag kanske skulle få ändra iaf en plan. Den som handlade om att åka och bada med min klasskompis och hennes kottar. Men vi trotsade vädret imorse och åkte ut och bada iaf :) Det var ingen sol och inga 30 grader ute, men det var jätte skönt i vattnet och jag har lekt så det står härliga tider till!! Efter badet vart det Corner, Lager 157, Netto och till sist Zitha.

När jag kom hem blev det en dusch och tillpiff och så begav jag mig ner på stan för att gå på bio med  Lena  och Anna (mamma och dotter :) ) Vi såg den NÅGOT omtalade filmen Mamma Mia och den är lika bra som alla sagt! Det är konstigt med mig och såna här musikalfilmer, även om jag vet att de kommer att sjungas mycket tar det iaf halva filmen innan jag vänjer mig med HUR mycket de kommer sjungas :)

Nu ska jag mysa framför filmen Bandidos.. OCH jag kanske ångrar mig ang en sak nu ikväll.. Fuck!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag vill också se mamma mia :D

2008-08-02 @ 22:11:39
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0