Höst

Vet ni att det börjar kännas höstigt ute, igår var det härligt höstigt och idag mindre härligt. Det var verkligen kyligt, men jag blev lurad av min termometer som låg i solen och klädde inte på mig så mycket som jag borde ha gjort. Det var verkligen dumt med tanke på att jag tydligen verkar ha en förkylning på ingång.. Idag är det fredag med och alla är överlyckliga över att helgen äntligen är här. För mig känns det inget speciellt alls! 

Har vart en sväng på stan med Sandra idag och efter det har jag spelat lite wow (villket innebar att jag missa tvättstugan) och nu tänkte jag handla lite innan jag ska laga mat och krypa upp i soffan igen  för att köra lite vännermaraton..

Hoppas alla har en trevlig kväll!

♥ (GRATTIS TILL JONAS OCH SANDRA PÅ DERAS DAG) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0