God morgon!

Min kropp och min näsa säger mig att jag håller på att bli sjuk, själv så skyller jag det hela på för mycket tid framför datorn och på att jag inte har vaknat än. Så man kan ju undra om jag håller på att förnekar en sanning? Idag är det iaf skola igen, men inte förens på em och vi ska ha någon Kickoff för C-uppsatsen. Det ska bli spännande att se vad den går ut på i alla fall :)

Nu tänkte jag väl bara duscha, käka frukost och plugga lite, möjligtvis spela lite wow :)

Hoppas alla har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, jo, det är ju tyvärr så.. Frustrerande dock när man hela tiden får sitta och vänta.. Men som sagt så var det jätteskönt att seminariet gick bra :) Hur var kick-offen för C-uppsatsen? Känns det bra?

Puss, kram :)

2008-08-28 @ 22:29:48
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0