För många år sen!!!

Precis hemkommen från min återträff med Maria, vi räkna ut att det är minst 7 år sen som vi träffades. Jag var nere på stan vid tiotiden och då gick jag in på simson för jag visste att Z var där. Hejja på henne och hennes kompis innan Maria ringde och sa att de var på plats. Sen blev det kramkalas och vi satte oss vid ett bord. Jag tror vi har diskuterad varenda kotte från vår högstadieklass. Vi har några som gift sig, några som skaffat barn och några som utbildat sig.. Allt som allt var det en jätte trevlig kväll och jag har lovat att skrika till nästa gång jag ska till Uppsala.

Sa att jag frå säga till de gängen som jag umgås med att den och den dagen befinner jag mig på krogen och de får alla komma dit och ösa på :) Och mina kära familjekompisar som inte kan komma ut på krogen ja er får jag ha en barnvänlig dejt med :)

Nu blir det sängen så jag kan komma i tid till Sandra imorgon. Och som många av er vet är jag ingen morgonmänniska så det blir till att kämpa ;P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0