Valborg!

Så var tentan inskickad, och jag har lite halvpanik :S Alltså jag är nöjd med det jag skrivit, kan inte komma på någon mer referens, men jag vet ju sen tidigare att de kommar klaga på att jag har för några. Standard! Men jag blir sådär jätte osäker på om jag gjort uppgiften rätt. Men den är inskickad nu så då är det tre veckors väntan på svar..

Iaf så är det valborg idag, var har ni för planer? Jag hade lite småplaner om picknick i stadsparken nu efter lunch, men vädret är inte det bästa och sen så ringde de från jobbat och frågade om jag vill jobba ikväll. Så det blir min valborg :) Men jag tror faktiskt jag kommer få jätte kul, hoppas bara att det inte är vikarier bara ikväll, för så säker är jag inte på jobbet än. Men min tanke om att jag kommer få kul är lite det att jag kanske frå se brasan i år och sånt där traditionsmässigt. Men det visare sig.. :)

Vet ni vad jag längtar eftet väldigt mycket just nu? Jo att ha någon att komma hem till! Jag vill komma hem efter jobbet/skolan och säga älskling jag är hemma. Men lite svårt när den där älsklingen ska bo så långt bort :/ De där jobbiga 6 milen har blivit det dubbla nu med. Men på fredrag ska jag dit :)

TREVLIG VALBORG GOTT FOLK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0