Träningsvärk!

Och den vill verkligen inte ge med sig. Jag har väl haft träningevärk över en vecka nu, den hinner liksom inte lägga sig förens jag trännat igen. Men nu är det bara rumpan som har träningsvärk. Och det gör ont, RUMPAN liksom! Igår visste jag inte riktigt hur jag skulle sitta på stolen i skolan för att det skulle göra minst ont.
Myskvällen fick bli liggandes på sidan, men jag var iaf inställd på att köra core nu på morgonen så gick och la mig rätt så okej. ( en liten parantes här är att min granne hade högljudd fest igår)

Men när jag vakna imorse, innan klockan ringde kors i taket, kände jag att jag inte skulle ta det där passet iaf. Ett core pass till och jag lär väl aldrig sluta ha ont i rumpen, så ist gick jag upp vid åtta och avbokade passet och la mig sen i sängen igen och kollade på tv. Vad sägs om morgonbollibompa på ettan :) Sen efter ett tag slog jag igång filmen good luck chuck som var helt underbar! Den måste ni se någon gång..

Under tiden som jag låg och kollade på filmen vaknade min granne och jag fick högljudda bevis på att kvällen varit hård :/ Jag vill bo i hus så jag slipper lyhördheten!

Nu tänkte jag pyssla om mig själv och sen min lägenhet och sen har jag även en tanke om att läsa lite inför uppsatsen som går sakta men iaf frammåt!

Återkommer senare :)

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

2008-04-12 @ 13:26:02
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0