Tentaskrivning, sol och träning

Ja men det var väl självklart att efter några mindre soliga dagar var solen tvungen att visa sig lika härligt som förra veckan och vad skulle jag göra? Jo sitta vid den här förbenade datorn och skriva tenta hela dagen. Dålig tajming skulle jag vilja säga. Tentaskrivningen har varit väldigt trög, men nu är dte inte mycket kvar så det känns ju helt underbart. Tog en paus där någonstans mitt på dagen och betalade mina räkningar och var iväg och storhandla lite. Ja storhandla så mycket som det går när man har cykel ;P På vägen hem passade jag på att mumsa i mig årets nya favoritglass, cornetto citron ♥ Jag bara älskar den.

Nyss så kom jag hem från min träning, bara två timmars passet ;) Körde cirkel först och därefter bodyjam. Cirkelpasset är ju ett styrkepass i grupp som jag får hemsk träningsvärk av och jamen är ju dans. Hoppas som sist jag körde de här passen att jamen ska lindra den värsta träningsvärken. Nu är jag totalt slut så en varm dusch och lite fika skulle inte sitta helt fel. Och sen fnula lite på tentan!


Jaaa just, nu kom jag på en sak till som jag måste skriva. Jag satte mig faktiskt ner och läste igenom lite av texten till idag. Jag lyckades :) :)

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: bea

så underbart väder!

2008-04-29 @ 21:30:39
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0