Soool

Det känns som om jag tjatar lite om den där balkongen jag inte har, men som jag väldigt gärna skulle vilja ha. Det funkar inte att sitta på golvet precis vid min franska balkong. Det är inte så bekvämt om man säger så. Idag är det plugga som gäller och det hade varit riktigt nice om jag hade kunnat sitta på en balkong och förenat nytta med nöje! Men i en annan lägenhet om nått år så kanske :P

F kom aldrig igår så det blev bara jag Sandra och jonas, men det funkar ju det med :) Det var iaf ett trevligt sällskap och maten vi fick till var väldigt mumsig. Jag var så galet mätt sen så trodde jag skulle spricka. Det blev grillat som jag sa och efter det blev det en film som börja men aldrig ledde till något. Men den hade sina komiska inslag som tur var. Jag var hemma till 24 ca och då gick jag bara och la mig för tv ville inte vakna. Det var extra ensamt när jag skulle sova som att jag hade räknat med att få sällskap..

I alla fall, åter till idag då solen skiner och det är jätte skönt, det är nästan så man känner för att bada! Ja efter ett tag i solen så blir man ju rätt varm. Det hade vart trevligt att promenera bort till vattnet tillsammans med någon och äta lite glass :) Men plugga var det!

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Händer det något kul idag? :)

2008-04-20 @ 13:02:01
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag ska mest ta och skriva på min bok :)

2008-04-20 @ 13:14:53
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Lina.

jaa, idag skulle vara en perfekt baddag. åh, så härligt! får väl ta en promenad ner till fyrisån och doppa fötterna :p

2008-04-20 @ 13:37:58
URL: http://littlebox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0