Söndag kväll

Klockan är strax efter sex  nu och det är fortfarande jätte ljust ute, jag får inte någon känsla utav att det är kväll nu. Som på sommaren :) Men jag är rastlös och vill hitta på något, skulle inte någon kompis kunna komma och spontanfika med mig. Det skulle vara en väldigt glad överraskning om någon kunde komma och plinga på dörren! :)

Idag har jag fått lite pluggat, tänkte sitta en liten stund till, men först ska jag trolla lite i köket, börjar bli hungrig igen. Jag käkade wok tidigare så vad kan man då hitta på för nått gott och gärna nyttigt. Jag håller ju på att sluta äta godis och förutom den där mörka ckokladen jag köpte igår så har jag inte ätit godis på 1½ vecka!!!!! Kan erkänna att jag levt på mandlar under den tiden och det hjälpter lite mot abstinensen. Ja inte bara mandlar, jag har faktiskt ätit mat med. Inte alltid egen lagad mat, men jag har ätit. Och ang den där chokladen så åt jag inte så mycket av den, halva kakan ligger i kylskåpet och glöms bort och då har jag tagit en liten bit idag med :)

Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv för jag trodde inte att det här var möjligt :) Jag tänker försöka undvika socker så gått det går så länge jag orkar och det bör ju bli lättare någon gång. Och att inte äta godis och chips ( ja för sånt äter jag inte heller längre) kommer nog göra att jag får tillbaka min hungerkänsla på heltid!!

Jaja trolla var det!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ja själva uttrycket påminner nog om mig, men inte annars tycker jag :)

2008-04-20 @ 20:19:00
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0