Skola, träning och glass i solen :)

Vi har haft äran att få njuta av ännu en härlig dag! Idag var jag nästan sommarklädd, hade jag struntat i nylonisarna så hade det vart sommar på riktigt. Men tänk er vårjacka, klänning och så nylonisar :)

Idag har det var skola hela dagen, inte så jätte givande för min del för jag var inte så närvarande i mitt huvud så missa väl en massa viktigt nu igen. Måste verkligen komma på hur jag ska göra för att kunna hålla koncentrationen uppe en hel dag. Måste bli en bättre student över huvudtaget egentligen. Lena har nominerat sig till sämsta student (tror jag det var) någonsin, men både jag och Emmi har hoppat med i den kategorin, nu fattas bara en domare som kan besluta om vem som faktiskt ska vinna den titeln :P

Förutom skola så har jag  vart och tränat core en sväng och efter det tog jag och Sandra oss en varsin glass som vi avnjöt i solen vid våra cyklar! Och nu har jag duchat och tänkte fixa med lite te och smörgås och sen blir det soffan och lite Csi!! Äntligen, trodde aldrig hockeyn skulle ta slut, men nu vann ju Hv71 så mina tvkvällar är räddade, hehe!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0