Såå :)

Efter ca 1½ dags illamående så mår jag nu bra, jag har ätit upp mig igen om man säger så! Plus att jag för ca 20 minuter sen kom hem från min träning.

Jag förstår inte varför jag måste må så dåligt när jag verkligen mår dåligt efter en utekväll. jag var sängliggandes hela dagen igår och kunde knappt röra mig och fick inte i mig speciellt mycket vätska heller. Pinsamt? Njaa joo kanske en aningens men som sagt så får jag skylla mig själv när jag blandar olika alkoholdrycker. Men roligt det hade jag iaf och när jag kom till skolan idag fick jag höra från Lena att jag vart på G ( lr nått sånt) i lördags. Jag blir alltid fundersam när jag kommer tillbaka till skolan och får höra sånt, för då måste jag tänka efter riktigt noga vad jag egentligen hade gjort :P

Lördags kvällen började iaf ca 20.00 hemma hos Emmi där det bjöds på kycklingsallad och trevligt snack och bra musik i bakgrunden. Vi spelade en massa kort med, däribland poker med ett väldigt konstigt poängsystem, men det var lika kul för det. Efter ett tag börja vi prata om ett annat kortspel som alla spelat som yngre, nämligen tecknet, och då blev det dags att byta. Jag och Emmi gick in på toaletten för att komma på ett bra tecken och tror inte Anna och Linda kom på vårt. Men det blir ju sån spänning när man spelar det spelet, för man tittar på alla hela tiden för att se när de gör tecken till varandra och när ens kompis gör tecknet osv. Jag och Emmi vann, och det var mycket tack vare Emmi!! Hon var övergrymm ju :)
Vi gick ner på stan rätt så sent, vilket jag uppskattade för  det är alltid så kul på förfesten. Men det blev iaf stadt och en hel del skaka på rumpan och jag hade verkligen jätte kul, men oj vad full jag blev mot slutet. Det liksom bara slog om på några sekunder så det var verkligen skönt att få komma hem och krypa ner sen..

Ja det var väl allt tror ja :) Nu är det bara att vänta och få se på korten som togs. Blir det ångest igen kanske? :P

Dusch och te och smörgås framför tv nu och sen plocka lite..

Kommentarer
Postat av: Lena

Alltså, du var på topp helt enkelt! Som jag förstår det är du rolig att festa med!! Och det är ju inte ett dåligt betyg!

Lycka till med den j***a tentan!! =D

2008-04-28 @ 21:31:41
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0