Promenad!

Efter en något frusen dag så blev det mot eftermiddagen rätt skönt igen. Jag räknar då bort den där regn/hagelskuren som kom där en sväng för då var jag inne och upptagen met att stoppa "mat" i magen.
Jag och Sabina bokade in en liten dejt som började med en promenad i det sköna vädret och sen gick vi hem till henne och Andreas. Så nu har jag sett deras nya lägenhet :) Måste säga att de har kommit i bra ordning för att inte ha bott där så länge! Det var en trevlig avslutning på den här dagen!!

Sabina och jag funderar på att eventuellt gå och kolla på dans i helgen, ska kolla om det finns några biljetter kvar imorgon. Tänkte höra med några andra med! Det skulle vara roligt att hitta på nått sånt där som man inte kan göra varje helg :)



Imorgon så är det "plugga hemma dag" och jag har massor som jag skulle behöva hinna med. Jag försöker ställa in mig på att vara jätte pigg och aktiv större delar av dagen. Tänkte även försöka ta tag i mig själv och ringa lite samtal. Jag är sämst på att göra sånt, jag flyr in i det längsta alltså ;P

Nu blir det soffan och en kopp med vaniljte! Go kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0