Nästan ett sommartecken!!

När jag cyklade till träningen tidigare ikväll så var det en man som var ute och klippte gräset!!
Det luktade så gott och jag fick känna av lite mjuka käsnlor i min kropp. De mjuka känslorna försvann visserligen under det tuffa jampasset, trodde aldrig det skulle ta slut :P Så kände mig rätt nöjd med att jag inte körde dubbelpass som jag hade tänkt från början.

Det är mycket på g i skolan nu, ska göra ett antal saker och väldigt gärna samtidigt. Har svårt att bli motiverad när det är för mycket. Det här sista året är nog inte alls att leka med som det känns. Men snacka stolt jag kommer vara när jag har min examen och kan ge mig ut på nya äventyr :) Planen är ju att få tag på ett nytt jobb under hösten så jag kan säga upp mig på stället i Uppsala. Hur det går går återstår att se!!

Nu ska jag läsa lite inför imorgon och sen kolla på tv en liten stund innan john blund kommer och tar mig!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja, det var ju tur :p Vilket härligt sommartecken, blir lite avis ju! :) Skönt att höra att det är bättre med din mamma i alla fall, blev lite orolig för dig där.. Ja, vi tar det när vi ses, hela världen behöver kanske inte veta direkt..
Tänker på dig! Puss, kram

2008-04-17 @ 23:50:11
URL: http://binkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0