Nanna kudden

Att nanna kudden ( lr i mitt fall, kuddarna) är nästa plan för den här torsdagskvällen! Jag är sådär jobbigt ruggig som man kan bli efter träningen. Jag känner av vissa muskler, vilket kan innebära träningsvärk imorgon. Men ja det återstår att se. Jag förstår inte varför jag kan känna mig nästintill febrig ibland de kvällar som jag har tränat, någon som har en förklaring att ge till mig kanske?

Idag fick jag inte så mycket plugg gjort, var allför rastlös, så det där två träningspassen som jag och S körde på idag var verkligen nyttiga för min del. Dels fick jag göra av med lite av den energi jag har och dels fick jag ha riktigt roligt :) Ena passet var nämligen bodyjam och det är dans för er som inte vet ;P

Hoppas alla haft en trevlig torsdag och att ni fått mer gjort än vad jag har!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag brukar faktiskt känna mig febrig efter jag har badat. Det är skumt.

2008-04-08 @ 23:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0