Mysdag i lekparken och Nu blire fest!!

Heejsan, det var några dagar sen. Jag har inte riktigt vart hemma, ist har jag vart hos Sandra och Jonas. Det är rätt bra där ska ni veta, förutom trevligt sällskap så får man jätte mumsig mat. Och nått som jag har märkt är att jag får lite rutiner när jag är där. Och det är ju sånt som är viktigt i livet :)

Idag har det vart full fart hela tiden. Träning vid tio, core fick det bli idag och sen hem med all packning där jag duscha och tonade håret en aning. Det syns inte massa, men jag har en jämnare nyans i det hela och ingen utväxt längre. Efter det så åkte jag ner på stan där jag shoppade kvällens outfit och sen mötte jag upp Fredrik och hans dotter. Vi har spenderat några timmar i lekparken :) Jag har gungat på vanliga gungor, lekt på gungbrädan, druckit kaffe gjort av sten, gungat på en bläckfisk, häst och kyckling och sen cyklade jag på en sån där karusell om ni vet vad jag menar. Vi har pratat med ett antal fåglar, bland annat änder.

Och nu är jag hemma igen
och har ett lättare hjärta och en massa härliga kort och är precis på G att börja fixa mig inför kvällen. Jag hade en tanke om att vara en pangbrud ikväll så det blir det att locka hår och sminka mig med lite färg idag, tyyp orange ögonskugga :) Ska vara hos Emmi vid 20 ca så har ju tiden på mig, men tänkte börja med att äta lite för jag är jätte hungrig nu, de andra två mumsade sig mätta på godis. Jag har ju slutat med sånt, kanske inte på heltid men just nu. Och börjar jag äta godis igen ska det inte bli i samma mängder ;P

Det kanske kommer ett litet inlägg sen när jag är lite snygg igen!! Men här kommer det lite kort från dagen...

  
  


Kommentarer
Postat av: Sabina

Så mysigt ni verkar ha haft det! :) Hoppas ni får kul ikväll :)
Puss, kram

2008-04-26 @ 19:41:07
URL: http://binkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0