Mamma!!

Åkte till Vänersborg i måndags för att träffa våra lärare på campus, det skulle bli en jätte rolig tripp som även skulle ge oss lite mer kunskap inom vissa områden.. På många sätt var det en rolig tripp, men på många sätt var allt åt helvetet! Måndagen var bara en social dag, först i bil och sen på hotellet, med klassen. När jag satt och åt med mina tre rumskamrater fick jag ett telefonsamtal som förstörde min kväll. Visst hade jag kul vissa stunder, men andra stunder var jag bara orolig rädd och ledsen och totalt på fel ställe..

Jag valde att inte säga nått till alla i klassen, Bara Sandra vet exakt vad som hänt och det för att jag inte pallade. Det var skönt att vi gjorde nått den kvällen för då fick jag försöka tänka på annat. För jag kunde iaf inte göra nått.

Mamma finns i mina tankar nästan varenda vakna minut ♥

Tisdagen var det skola hela tiden men jag var inte närvarande, inte psykiskt iaf och det var väldigt skönt att komma hem och få ringa till sjukhuset och prata med mamma.. Och sen sova!!! Älskade säng alltså.

Och nu är det just till sängen jag ska.. Natti natt


Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack! Det känns verkligen toppen :)
Låter som något allvarligt har hänt :( Du vet att du kan ringa när som om du behöver prata!!
Puss och kram

2008-04-16 @ 23:28:31
URL: http://binkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0