Jobbat!

Vad jag envisas med att alltid skriva två stora bokstäver när jag ska börja en ny mening, jag får alltid ändra sånt i mina texter innan jag klickar på " spara och publicera". Men iaf så har jag varit och jobbat iväll, andra gången som jag står på egna ben och det är rätt kul. Tråkigt nog så är det en i personalen som ska sluta och det är just den personen som jag lärt känna bäst och som jag känner mig trygg med. Ska dit en sväng imorgon igen innan jag ska till Sandra så då får jag säga hejdå ordentligt..
Det är en härlig grupp med människor, men det kommer ta ett tag innan jag lär mig alla deras egenheter. En man gav mig en bamsekram och en puss på kinden när jag skulle åka hem :) En annan blir lite smått arg när sängen närmar sig. Vissa pratar mycket och andra mindre.. Ja det är en blandad skara med andra ord och jag trivs med dem!!

Imorgon blir det träning vid tio och sen hem och städa lite innan jag ska till Sandra för att plugga, eventuellt grilla och ha en trevlig kväll. Kanske kommer min andra hälft och gör oss sällskap. Det vore ju väldigt trevligt med tanke på att det var ett tag sen och vi har ju fortfarande en del att jobba på..

Nu ska jag slappa lite inna det får bli sängen!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0