Godmorgon Fredag!

Hade planer på att skriva ett inlägg igår efter So you think you van dance, men höll på att somna under programmets andra del så det blev inte av. Ist får jag skriva det inlägget nu!

Efter några veckor fundering på att gå upp på vinden för att kolla efter papper till min dator så gjorde jag äntligen det och mamma hade rätt de låg ju där i kartongen :) Och det bästa av allt är att jag överlevde mitt besök där uppe, inga överflaa den här gången heller. Men jag kommer inte sluta vara rädd för att gå upp där!

Sen ringde jag även det för at boka det där läkarbesöket som jag har behövt göra i en evighet. behöver nämligen göra nya allergitester för jag dör när jag är hos  Sandra och hennes katter. Men de ringde aldrig upp. Så det blev ingen tid bokad igår heller. Får se när jag har möjlighet att ringa nästa gången. Skolan är ivägen lite nu en period!

Sen igår var jag och tränade, först ett corepass och sen bodyjam! Så jäkla slönt alltså, på jamen där det är dans körde jag till tusen :) Var galet trött och varm när jag skulle hem sen. Och på jamen fick jag sällskap av Anna i klassen, hon gjorde debup på det passet och hade jättekul som jag förstod det!

Nu ska jag fixa mig och ta mig till skolan! Sen i Em ska jag ner på stan och köpa biljetter till en dansföreställning i helgen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0