God morgon!

Jag tror att min kroppstemperatur har gått upp några grader sen solen kom med den värme som den nu bjuder på. Solen skiner ju in hos mig från det att den går upp tills någon gång mitt på dagen, så tror jag skulle behöva byta mitt duntäcke mot nått tunnare. Om inte det så börja varje morgon med en skål glass :)

Tänkte precis hitta på någon frukost och sen blir det till att plugga. Måste dels skriva lite på uppsatsen, sen plugga inför en observation vi ska göra och sen plugga till tentan nästa vecka.. Jag hinner inte me! Väldigt dumt att spara på allt hela tiden, konstigt att jag inte lär mig någon gång :P

Ni får ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Visst är det härligt med sol och värme!! Man vaknar till lite mer ju - men vill plugga ännu mindre... :/

Jaja, nu ska jag sätta mig med Taylor&Bogdan lr va de nu heter... Huga!
Kramar! =D

2008-04-23 @ 14:03:35
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0