Fredag!!

Jag vet inte vad det är med det måste vara vädret, jag tror hela tiden att det är fredag imorgon. Likadant var det igår :) Eller så är det väl jag som så gärna vill ha helg igen. Det finns ju lite olika alternativ här!

Emmi ska ha fest i helgen och det ska bli riktigt kul, har ju fått pengar och allt. Och hon fyller år idag, GRATTIS GUMMAN :) Så hon kan vara en anledning till att jag längtar, vi har riktigt kul när vi träffas allihopa.

Idag har det ju vart en pluggdag, först efter min mumsiga frukost var jag ner på stan och mötte Sandra. Vi hämtade lite böcker och sen tog vi en sväng genom några affärer och vidare hem till mig. Det känns inte som om vi kommer någonstans, men vi har iaf pluggat idag och det är ju alltid något. Imorgon blir det mer plugg och vi ska ut och göra en observation. Och på sätt och vis kan det få vara lite mindre sol imorgon, för det är väldigt jobbigt att behöva sitta inne och plugga när det är så skönt ute..

Jaja lite rörigt det här, men ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: N a d i n e

svar: ja, ibland får dem till det, mammorna. :)
Godnatt!

2008-04-23 @ 00:39:51
URL: http://enterthecircus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0