En kväll med tankar!

En andra chans och vad har vi gjort med den? Inte mycket med tanke på att du har fullt upp med flytt och bilar och allt vad du nu håller på med. Jag känner att jag skulle vilja att du och jag hade tid för varandra, det hjälper inte att bara veta vad vi vill. Det gör inte så att saker och ting blir bra igen. Tid för varandra med varandra är vad vi behöver enligt mig. Det är vad jag behöver för att jag ska våga tro på oss igen.

Sen förre Söndagen då du var här har vi haft den där vanliga smskontakten, typ som den vi hade när allt var bra och jag har känt att jag saknar nått och idag kom jag på vad det var. Flirt!!!!! Jag vill känna mig vacker, älskad och åtråvärd. Jag vill ha spänning i mitt liv! Det kan vara så att jag är lite skadad efter att ha läst för många kärleksromaner men lite spänning borde jag kunna få eller hur.

Att det sen handlar om ett distansförhållande gör inte det här enklare för mig. Jag hatar att inte få vara i närheten, lr att inte ha den möjligheten. Och nu när du flyttat ännu längre bort så ja...

Hur gör man för att få ett distansförhållande att funka? Hur gör man för att ha spänning i förhållandet?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jadu, den som visste det.. Jag hoppas verkligen att ni får det att funka! Men som du skriver så behöver ni ses också och få tid för varandra..
Kraaam!!

2008-04-07 @ 17:43:57
URL: http://binkan.blogg.se
Postat av: Lena

Man flirtar via sms och telefon!! Det är i alla fall vad mina vänner med distansförhållande gjort. Sen kanske inte alla känner sig bekväma med sånt, det får man ju också tänka på... Inte lätt ju...
Kram!

2008-04-08 @ 10:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0