Det är vår!

Och nu måste det vara på riktigt! Sånt skönt väder som det har varit de senaste dagarna, vinterjackan åker snart in för den här säsongen på heltid. Idag är det en sån där dag som man (jag) inte vill ska ta slut! :) Egentligen började den redan igår.

Efter den jobbiga skoldagen gick jag och S ner på stan och kika runt lite, vi provade glasögon, skor och kollade smycken. För min del fick det bli ett litet billigt inköp, ett par örhängen i silver. De är verkligen speciella och inte helt fula heller för den delen. J ringde till S och prata lite och det samtalet ledde till frågan om jag tänkte haka på hem till dem och så blev det till slut. Det blev matlagning, tacos, tv och trevligt sällskap hela kvällen.

Idag blev det en tidig uppgång, kl ringde 8.00 då jag och S gick upp för att käka frukost. Vid en tjuogo minuter i tio begav vi oss till träningen. Jag körde 40 min core s¨nu lär träningsvärken inte bli bättre. S tog även ett pump pass och under tiden när jag vänta på henne så ägnade jag mig åt: dusch, bast och massagestol. Helt underbart måste jag säga, det var inte helt fel liksom. Därefter cykla vi hem till S igen där vi snart gick ut igen och då med hennes katter. Ute en timme i friska luften sen hade de tvättstugan. Em har förutom tvättstuga ägnats åt mer tacos och så kortspel. Vi har suttit ute på deras balkong på en madrass och spela i en evighet. Jag kände inte alls för att gå in, men däremot att sluta spela. Jag är en sån kass förlorare och när vi spelar kortspel där man måste tänka så ja då går det som det går. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar och sen blir det lite film. Vet inte om jag lyckas ta mig hem ikväll heller :)

Imorgon blir det mer träning och kanske en tur ner till tivolit utanför mitt fönster? Ja man vet ju aldrig, hem måste jag iaf :) Hoppas alla har en lika härlig helg som jag har!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag blir helt matt när jag hör hur mycket du/ni tränar!! Själv sitter jag här i sängen och är sådär proppmätt som man helt enkelt inte får bli... Varit på middag hos mamma idag - mums och rap typ!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0