Det är läskigt!

Ja det är läskigt vad trött man kan bli på sin vardag! Och det blir extra tydligt när man har haft en härlig helg och sen vaknar upp till det vanliga igen. Jag känner ju verkligen att jag vill ha nått annat i mitt liv, tankarna går om att kanske byta karriär men det skulle innebära att jag skulle behöva börja plugga nått annat. Och just skolan är väl mitt största problem, jag har varit konstant skoltrött sen någon gång i 7:an och det var ju några år sen dess så jag (envisa jag) kommer plugga klart det här sista året och då ta nya tag.

Det här är ju med all säkerhet bara en fas som jag går igenom lite nu och då, men jag skulle iaf behöva komma på nått som kan krydda upp livet lite. Jag längtar efter min dans och hoppas på att jam 2 ggr i veckan kan pigga upp lite.

Nu har det här inlägget vilat ett par timmar och efter ha bläddrat runt på lite olika bloggar unter mina favoriter har jag kommit på en annan sak att göra :) JAG SKA FÄRGA HÅRET, får ta mig en pyssla om mig dag nått nu i veckan!! :)

tvspel nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0